EL CERMI anima a denunciar problemes d’accessibilitat amb els telèfons d’emergència

S’emmarca dins la campanya “Horizonte Accesibilidad 4 de diciembre 2017”

012 problemes accessibilitat telèfons emergències
Telèfon d’emergències // Foto: gencat

El Comitè Espanyol de Representants de Persones amb Discapacitat (CERMI) ha iniciat una campanya per animar a la ciutadania a denunciar durant tot aquest mes de juliol, problemes d’accessibilitat a l’hora de trucar a números d’emergència, com per exemple el 112.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins la campanya “Horizonte Accesibilidad 4 de diciembre 2017” que el CERMI ha posat en marxa durant tot aquest any, amb la finalitat de denunciar situacions discriminatòries per manca d’accessibilitat universal en diferents àmbits, entorns, productes i serveis, que posin barreres a la igualtat d’oportunitats de les persones amb discapacitat.

Durant els propers mesos la campanya abordarà diferents temes d’aquest àmbit com els problemes d’accessibilitat en esdeveniments culturals d’interès; dificultats d´ús per part de les persones amb discapacitat d’aplicacions mòbils i xarxes socials; barreres arquitectòniques en el transport públic i falta d’accessibilitat cognitiva  en àmbits com documents públics o rellevants.

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*